miercuri, 24 februarie 2010

Un prieten este un dar pe care ţi-l faci ţie însuţi .


prietenia .. e greu de definit cuvantul , tinand cont ca in contextul in care traim , nu prea mai gasim ideea de prietenie . auzisem candva la cineva o expresie ” eu nu am prieteni , am doar oameni de care ma folosesc si care se folosesc de mine ” cam asa merge intreaga societate , traim pe false idei si uitam valoarea prieteniei. si nenea asta are dreptate , prietenia se face doar intre suflete curate .prietenia nu se cunoaste decat in momentul in care persoana iti demonstreaza acest lucru.
Daca stam sa ne gandim , sunt cu zecile , cu sutele persoanele care ne’au numit prieten sau carora le-am acordat acest statut mult timp. Rand pe rand , sau indepartat si am ramas cu unul singur , doi , poate chiar trei.
Un mare sportiv spunea că “trebuie să ai prieteni cât să-i numeri pe degetele de la o mână şi ei să nu ştie”. Perfect adevărat.
Ceea ce intristeaza oarecum intr-o prietenie este faptul ca fiecare dintre prieteni sacrifice libertatea celuilalt.
Esti iubit pentru ca prietenii s-au obisnuit cu tine , sa te vada pe strada , sa te intalneasca la un anumit loc , in vizita la cunostiinte , sa iti placa , in general , ceea ce le place si lor , sa gandesti in general ceea ce gandesc si ei.
Un prieten adevarat e acea persoana careia poti sa i te confesezi fara jena si in care increderea este mai presus de orice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu