joi, 20 ianuarie 2011

LOTD : Spring in Midwinter

Cum v-am promis , incerc si am sa incerc in continuare sa postez cat mai des .
Pentru azi v-am pregatit un look of the day inspirat de saptamana de primavara din mijlocul iernii .
Pentru ca nu am mai postat de mult un tutorial , azi o voi face chiar daca machiajul e unul destul de simplu .
Acesta este look-ul :



Si aceste este tutorialul :

Am sa va spun mai intai cum am aplicat culorile , si am sa continui cu poze cu ce am folosit ( paleta 120 si rimelul Lash Accelerator de la Rimmel).
In coltul intern al ochiului si pe pleoapa mobila am aplicat o nuanta de galben . Am continuat cu o nuanta de portocaliu aprins pe care am aplicato pe o parte din pleoapa mobila . Iar la sfarsitul look-ului am conturat pleoapa inferioara cu o nuanta de verde crud .



Cam atat am pregatit pentru azi . Astept propuneri , idei , sugestii . Am sa va pregatesc ceva si pentru week-end .( puteti sa imi dati si propuneri de noi posturi si LOTD ) .
Pupici , Ioanna ! <3 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu