duminică, 27 februarie 2011

Duminica ...

Buna fetelor !
Am revenit cu o a doua postare pentru ziua de azi :) .

Am vazut Copil la bord
Am ascultat Sylvia & Phelipe - Breathe Again Acoustic
Am citit Bloguri ..
Am facut Nimic special
Am mancat fructe , friptura , fastfood de la McDonalds .
Am baut multa apa plata , mult ceai , pepsi , bere :))
Am gandit ca maine incepe scoala , si nu am nici un chef sa ma duc si am si un test foarte aiurea
M-am bucurat ca maine ma vad cu prietenul meu :)♥ si ca mama va pleca in strainatate la shoping :))
Mi-am dorit sa vina mai repede caldura si sa am mai multe machiaje si pensule pentru machiaj
Click bloguri , perfecte.ro , libertatea.ro , cancan.ro , facebook.com ...
M-am mirat cate tampenii pot sa zica unele persoane

Pupici , Ioanna ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu