sâmbătă, 9 aprilie 2011

Tag 3 !

Am primit acest tag de la Gya , caruia ii multumesc foarte mult :* .
Stiu ca sunt cam absenta la capitolul postari .. dar scoala imi acapareaza tot timpul : proiecte , teme , teste , simulari , note .. sincer nu imi mai vad capul de probleme.
Am sa incerc sa mai postez .. dar nu promit nimic :) .

Deci , sa inceapa tagul :)

3 culori preferate
roz
gri
negru

3 melodii preferate
* se schimba foarte des .
Adele - Someone like you
Dj Rynno & Sylvia - Feel in love
Alex Velea - Iti multumesc
+ Horia Brenciu - Fac ce spune inima

3 piese vestimentare preferate
blugi
sacou negru
cardigan

3 materii preferate
sportul - nici macar nu il fac :))
si cam atat . sincer nu am nici o materie preferata ..

3 bauturi preferate
Pepsi
suc natural
Fanta Madness

3 macaruri preferate
pizza
paste
orez cu piept de pui si salata de varza

3 deserturi preferate
tort de ciocolata
crema de zahar ars
clatite

3 calitati
sunt foarte iubareata si ma atasez foarte repede de unele persoane
sincera
sociabila

3 defecte
egoista / posesiva
geloasa
ma enervez foaaaarte repede si sunt foarte sensibila

3 obiecte la care nu ai putea renunta
telefon
laptop
produse de make-up

3 profesori pe care nu ii suporti
profa de engleza optional
deocamdata cam atat ..

3 tari pe care ai vrea sa le vizitezi
Dubai - Emiratele Arabe Unite
Franta
Turcia

3 persoane la care tii foarte mult

la o singura persoana tin foarte mult , deoarece e mai speciala :*








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu