vineri, 30 decembrie 2011

Random Talk

Buna fetelor :*!
Sunt prezenta aici pe blog , si voi incerca sa ma reintegrez , deci am nevoie de ajutorul vostru dragele mele :) .
Am nevoie sa imi dati sugestii de posturi , de machiaje , surse de inspiratie , poze , linkuri and so on . Vreau sa imi spuneti ce ati vrea sa vedeti pe blog : outfituri , machiaje inspired by sau orice fel de machiaj ( puteti sa imi oferiti surse de inspiratie , cereri de machiaje speciale , tot ce va trece prin minte ) , taguri , haul etc .
Nu am abandonat machiajele , si pana acum am avansat enorm . Am exersat extrem de mult , am urmarit tutoriale , am fost la un curs de machiaj ( matusa mea se ocupa de o scoala de machiaje , hair style , cosmetica si chestii dinastea si am fost in vizita la cateva lectii si am prins ceva ) , am machiat diverse persoane si au fost multumite de rezultat .
Vreau sa va anunt ca am instalat si eu platforma Disqus pentru a imi fi mai usor sa comunic cu voi :*:* .
Am si un email oficial : ioanna.makeupblog@yahoo.com si in curand as vrea sa imi fac si o pagina de facebook ( si aici fetelor am din nou nevoie sa imi fiti aproape ) .

Va astept propunerile fetelor , chiar daca sunteti putine cele care ma urmariti :* . Imi doresc ca bloguletul meu sa devina din ce in ce mai cunoscut si sa ma urmariti cu placere .

Si cum tot suntem din ce in ce mai aproape de Anul Nou , vreau sa va urez din tot sufletul meu Un An Nou Fericit , plin de impliniri si bucurii :*

Bisous , bisous ! Ioanna♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu