luni, 10 septembrie 2012

A to Z Things TAG

Buna fetelor !
Azi am pregatit un tag ce circula in blogosfera . Mi-a placut ideea acestui tag deoarece veti ajunge sa ma cunoasteti mai bine .
Nu sunt sigura daca mai e cineva interesat de blogul meu dar eu voi posta . Incercarea moare nu are .
Dar de ce atata vorba ? Sa trecem la treabaaa !


A
Age: 16
Allergic: la nimic 
Animals: nu prea imi plac animalele . catelusii pufosi poate
Actors: Ed Westwick 

B
Birthday / Birthplace: ziua nu o voi spune doar luna si anul : mai.1996 / Iasi 
Best friends: iubitul meu 
Body part on opposite sex: don't have one . maybe the eyes?
Best feeling in the world: sa fiu iubita si sa stiu ca sunt persoane care tin la mine cu adevarat si ma apreciaza asa cum sunt 
Best weather: primavara 
Been in love: inca sunt 
Been on stage: da 
Believe in yourself: da
Believe in life on other planets: nu sunt asa sigura
Believe in miracles: da , de ce nu ?
Believe in God: da
Believe in Satan: sa zicem ca da
Believe in Santa: ha ha  ce dragut ar fi 
Believe in ghosts/sprits: da ! mai ales dupa ce am auzit un caz real

C
Candy: ciocolata cu menta , ciocolata cu cocos , stafidele in ciocolata , caramele cu fructe etc 
Color: cred ca maro si roz 
Cried in school: da
Chocolate / Vanilla: ciocolata
Chinese / Mexican: chinese 
Cake or pie: depinde
Countries to visit: sunt multe tari pe care as vrea sa le vizitez . dar in doua tari as vrea neaparat sa ajung : Franta si USA

D
Day or Night: ziua
Danced: da
Danced in the rain: da
Danced in the middle of the street: da

E
Eggs: doar albusul imi place sau fiert in salata de cartofi
Eyes: caprui si verzi
Everyone has: vise 
Everyone fails a class: nu 

F
First crush: nu mai tin minte 
Full name: nu vreau sa il zic 
First thought wakind up:  ca imi lipseste foarte mult iubitul meu deoarece nu e momentan in Romania
Food: imi place mancarea italieneasca foarte mult in special pizza si pastele & lasagna . imi mai plac foarte mult cartofii prajiti
Fruits: ador mandarinele 

G
Gratest fear: doctori , de oricare ar fi ei .si de injectii si analize
Giver or taker:amandoua
Gum:de cele mai multe ori
Good luck charms: nu am

H
Hair Color: saten
Height: 1.66 m
Happy: de cele mai multe ori . depinde de situatie si de mediul in care ma aflu
How do you want to die: nu imi doresc sa mor 
Hate: hmm , nu stiu daca urasc ceva sau pe cineva 

I
Ice cream:  cea italieneasca . o adoooor . ca arome imi place cea de tiramisu , ciocolata , lamaie , capsuni , pepene galben etc
Instrument: am cantat la flaut 

J
Jewelry: port doar cercei de aur si doua inele tot de aur 

K
Kids: nu am 
Keep a journal:nu 

L
Love:iubitul meu si familia 
Letter: I
Love at first sight: nu mi s-a intamplat

M
Milk flavour: nu am incercat lapte cu arome . a ba da , laptele cu cacao se pune ?
Movie: The Notebook , Friends with Benefits , nu imi vin acuma in minte altele .. 
Marriage: peste vreo 6 ani cam asa
McD or KFC: McD

N
Number of piercings: doar cele doua gauri pentru cercei 
Number: 9 
Nickname: oo multe . Ionica cel mai des mi se spune in familie sau Io 

O
One wish: sa il am pe iubitul meu aproape de mine mereu

Place you'd like to live: Paris sau NewYork
Pepsi / Coke: pepsi

Q
Questionnaries: cateodata 

R
Reason to cry: vreo dezamagire, vreo suparare . chestii de genu 

S
Song: nu imi vine in minte acum 
Shoe size: EU 37-38
Slept outside: nu mai tin minte
Shower daily: da
Sing well: nu cred acest lucru 
Scientists need to invent:nu stiu ce .

T
Time for bed: 12 noaptea
Thunderstorms: nu imi plac

U
Understanding: nu prea sunt intelegatoare dar depinde de circumstante 

V
Vegetable you hate: nu prea imi plac legumele dar mananc 
Vegetables you love: castravetii 

W
Weakness: fata de doctori 
When you grow up:imi doresc sa am o cariera in domeniul make-up-ului si sa am o familie fericita , casa mea , doi copilasi .
Who makes you laugh the most: nu stiu 
Worst feeling: sa stiu ca nu il am aproape pe iubitul meu si sa stiu ca merg la doctor 
Where do we go when we die:nu stiu 
Walk with a book on your head: cred ca pot

X
X-rays: ?

Y
Year it is now: 2012

Z
Zoo animal: leul 
Zodial sign:gemeni 


Cam asta a fost pentru azi . Intrebarile le-am luat de pe blogul Andei Zelenca . 
Bisous , bisous . Ioanna :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu