vineri, 7 decembrie 2012

WINTER TAG

Buna fetelor !
Azi am reusit sa imi fac timp pentru un tag foarte dragut care circula acum pe internet . Este vorba despre
Winter Tag . Dar sa nu stam prea mult la vorba si sa trecem la treaba !

1.CARE ESTE FILMUL TAU PREFERAT PE CARE IL VEZI IN FIECARE AN DE CRACIUN ?
In fiecare an de Craciun sau in preajma Craciunului ma uit impreuna cu familia mea la Home Alone . Indiferent de care este vorba , 1 , 2 , 3 sau 4 , noi il urmarim cu placere .  

2.CARE ESTE CANTECUL PREFERAT PE CARE IL ASCULTI DE CRACIUN ?
Nu am un cantec preferat , insa imi place la nebunie sa ascult colindele noastre romanesti dar si Christmas songs .

3.ITI PLACE SA PETRECI CRACIUNUL ACASA CU FAMILIA SAU IN ORAS CU PRIETENII ?
De fiecare data imi petrec Craciunul alaturi de familia mea deoarece consider ca este o sarbatoare de familie .

4.DACA AI PUTEA SA CUMPERI DOAR UN CADOU PTR CRACIUN ,CINE AR FI PERSOANA CAREIA IL VEI CUMPARA ?
In mod clar mama . E cea mai importanta persoana din viata mea .

5.DESCHIZI CADOURILE IN AJUNUL CRACIUNULUI SAU IN DIMINEATA CRACIUNULUI ?
In dimineata Craciunului .
6.AI OBICEIURI/TRADITII CARE LE SARBATORESTI IN FIECARE AN DE CRACIUN ?
Da , bineinteles . In fiecare an , in ziua Craciunului luam masa cu toata familia , deschidem cadourile , e o atmosfera foarte placuta .
7. MIROSUL PREFERAT DE CRACIUN
Mirosul de mandarine / portocale . Dar pe langa acest miros imi place foarte mult mirosul bradului si mirosul bucatelor specifice Craciunului .

8.CE MANCARURI PREGATESTI DE CRACIUN ?
Mama pregateste mancarurile insa imi place sa o ajut mai ales la salata boeuf .
9.O DORINTA DE CRACIUN ?
Am mai multe dorinte , dar sunt foarte personale .

10 .AI FACUT VRE-O DATA INGERI DE ZAPADA ?
Normal . E foarte , foarte dragut .
11.CAND INCEPI SA DECOREZI CASA SI POMUL DE CRACIUN ?
Deobicei in saptamana de inaintea Craciunului . Nu este o zi anumita .

12 .CAND ITI DESPODOBESTI BRADUL ?
Cu o saptamana sau doua dupa Revelion .
 
Cam asta a fost pentru azi . Sper sa va placa ce v-am pregatit !
Bisous , bisous !
Ioanna ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu